SoSimple to ludzie, których kompetencje możesz mieć na swoim pokładzie. Nasze doświadczenie zostało zebrane podczas wielu lat pracy dla wielu firm różnych branży w Polsce i za granicą. Jesteśmy trenerami, doradcami i coachami, a także wykładowcami akademickimi. Nasza specjalizacja to komunikacja interpersonalna, nowe technologie informatyczne, social media oraz wystąpienia publiczne, ale SoSimple to otwarta struktura, a więc nieograniczone zasoby ludzkie i kompetencyjne. Posiadamy liczne narzędzia, dzięki którym Twój zespół będzie jeszcze bardziej wydajny, a wyniki które będzie osiągał wpłyną znacząco na wewnętrzną motywację i funkcjonowanie Twojej firmy.
Podzielimy się naszymi kompetencjami, udzielimy wsparcia dla Twojego zespołu, wskażemy obszary i rozwiązania dzięki którym Twoja firma będzie mogła realizować swoje cele w sposób bardziej wydajny i szybszy, co przełoży się na szybki rozwój Twojej firmy. Przekonasz się, że posiadanie zewnętrznego doradcy nie musi być powiązane z gigantycznymi wydatkami. Nie mamy jednego modelu współpracy. Przygotujemy optymalne rozwiązanie pasujące do Twoich potrzeb.
Jeśli jeszcze zastanawiasz się czy warto nawiązać z nami współpracę, musisz wiedzieć, że nasza oferta będzie odpowiedzią na analizę Twojego przypadku. Doskonale wiemy, że nie ma dwóch takich samych firm, zatem czas pudełkowych ofert się skończył. Wykonamy analizę potrzeb, weryfikację sytuacji, przeprowadzimy konieczne rozmowy z Twoimi pracownikami. Zrobimy to nie obciążając się żadnymi kosztami. Byś czuł się bezpiecznie naszą współpracę zaczniemy umową o poufności.
Zamów darmową analizę. Zadzwoń 570 170 390
Poniżej tematy, które mogą być podstawą do ustalenia dedykowanego programu szkoleniowego
Sprzedaż i obsługa klienta
Techniki negocjacyjne Rozmowa z klientem Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) Cross selling / up-selling Jak stworzyć idealną ofertę Telefoniczna obsługa klienta Telefoniczna obsługa reklamacji Sprzedaż bezpośrednia Telemarketing Profesjonalna obsługa klienta Lejek sprzedaży jako pomiar skuteczności
Zarządzanie
Akademia menedżera Coaching menedżerski Delegowanie zadań Inteligencja emocjonalna Liderowanie Zarządzanie zespołem Motywowanie Rozwiązywanie konfliktów Talent management Zarządzanie przez cele Zarządzanie zespołem rozproszonym
Umiejętności osobiste
Asertywność Automotywacja Autoprezentacja i wystąpienia publiczne Efektywność osobista Inteligencja emocjonalna Kreatywność i twórcze myślenie Psychosemantyka Radzenie sobie ze stresem Podejmowanie decyzji Sztuka prezentacji Zarządzanie czasem
Komunikacja i doskonalenie zawodowe
Skuteczna komunikacja w biznesie Sztuka komunikowania w zespole Teambuilding - jak zbudować zespół osiągający sukces Komunikacja werbalna i niewerbalna Rola informacji zwrotnej w komunikacji biznesowej Komunikacja jedno i dwukierunkowa Aktywne słuchanie Praca pod presją czyli jak radzić sobie ze stresem Zarządzanie czasem, jak planować efektywnie Bariery komunikacyjne Motywacja jako narzędzie sukcesu. Delegowanie, sztuka zarządzania Leadership - jak stworzyć lidera. Rozwiązywanie konfliktów Zarządzanie kryzysowe Zarządzanie przez cele
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Assessment Center Development Center Oceny pracownicze Jak zbudować optymalny program rozwoju dla pracownika Rekrutacja i selekcja Zarządzanie szkoleniami Zarządzanie zasobami ludzkim w MŚP
Marketing
Budowanie wizerunku firmy Trade marketing Praca z badaniami rynkowymi Skuteczne koncepcje i scenariusze marketingowe Jak zbudować markę? Sztuka promocji, czyli dlaczego mój produkt jest najlepszy Logotyp, czcionka, styl czyli jak budować profesjonalne oferty Copywriting - jak pisać chwytliwe teksty Reklama. Od koncepcji do wyników.
Internet i social media
Jak być bezpiecznym w sieci, czyli co wie o mnie mój telefon? Strony internetowe - od koncepcji do wykonania, przez nadzór i rozwój. Sklepy internetowe, porównywarki cenowe, płatności on-line. Sztuka komunikacji w social mediach Lajki, dislajki, szery i komenty. Nowy słownik świata. Facebook jako narzędzie biznesowe. Jak skutecznie zarządzać fanpage’em. Facebook Business - idź tam gdzie są Twoi klienci. Od podstaw do guru. Google Ads i Google Analytics. Od podstaw do guru. Instagram, Snapchat, Tik-tok. Budujemy markę. Twitter czy LinkedIn. Jak wybrać właściwe środki komunikacji w SM Zarządzanie zespołem social media Strategie marketingowe i budowa celu w SM Influencer marketing E-mailing jak tworzyć skuteczne newslettery i sprzedawać on-line Sztuka monitorowania i optymalizacji w social mediach
Pracowaliśmy dla najlepszych. Dołącz do grona zadowolonych.