SoSimple. Szkolenia dla najlepszych.

SoSimple to ludzie, których kompetencje możesz mieć na swoim pokładzie. Nasze doświadczenie zostało zebrane podczas wielu lat pracy dla wielu firm różnych branży w Polsce i za granicą. Jesteśmy trenerami, doradcami i coachami, a także wykładowcami akademickimi. Nasza specjalizacja to komunikacja interpersonalna, nowe technologie informatyczne, social media oraz wystąpienia publiczne, ale SoSimple to otwarta struktura, a więc nieograniczone zasoby ludzkie i kompetencyjne. Posiadamy liczne narzędzia, dzięki którym Twój zespół będzie jeszcze bardziej wydajny, a wyniki które będzie osiągał wpłyną znacząco na wewnętrzną motywację i funkcjonowanie Twojej firmy. 

Podzielimy się naszymi kompetencjami, udzielimy wsparcia dla Twojego zespołu, wskażemy obszary i rozwiązania dzięki którym Twoja firma będzie mogła realizować swoje cele w sposób bardziej wydajny i szybszy, co przełoży się na szybki rozwój Twojej firmy. Przekonasz się, że posiadanie zewnętrznego doradcy nie musi być powiązane z gigantycznymi wydatkami. Nie mamy jednego modelu współpracy. Przygotujemy optymalne rozwiązanie pasujące do Twoich potrzeb. 

Jeśli jeszcze zastanawiasz się czy warto nawiązać z nami współpracę, musisz wiedzieć, że nasza oferta będzie odpowiedzią na analizę Twojego przypadku. Doskonale wiemy, że nie ma dwóch takich samych firm, zatem czas pudełkowych ofert się skończył. Wykonamy analizę potrzeb, weryfikację sytuacji, przeprowadzimy konieczne rozmowy z Twoimi pracownikami.
Zrobimy to nie obciążając się żadnymi kosztami. Byś czuł się bezpiecznie naszą współpracę zaczniemy umową o poufności.

Zamów darmową analizę. Zadzwoń 570 170 390 


Poniżej tematy, które mogą być podstawą do ustalenia dedykowanego programu szkoleniowego

Sprzedaż i obsługa klienta

Techniki negocjacyjne
Rozmowa z klientem
Zarządzanie relacjami z klientem (CRM)
Cross selling / up-selling
Jak stworzyć idealną ofertę
Telefoniczna obsługa klienta
Telefoniczna obsługa reklamacji
Sprzedaż bezpośrednia
Telemarketing
Profesjonalna obsługa klienta
Lejek sprzedaży jako pomiar skuteczności

 

Zarządzanie

Akademia menedżera
Coaching menedżerski
Delegowanie zadań
Inteligencja emocjonalna
Liderowanie
Zarządzanie zespołem
Motywowanie
Rozwiązywanie konfliktów
Talent management
Zarządzanie przez cele
Zarządzanie zespołem rozproszonym


Umiejętności osobiste

Asertywność
Automotywacja
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Efektywność osobista
Inteligencja emocjonalna
Kreatywność i twórcze myślenie
Psychosemantyka
Radzenie sobie ze stresem
Podejmowanie decyzji
Sztuka prezentacji
Zarządzanie czasem


Komunikacja i doskonalenie zawodowe

Skuteczna komunikacja w biznesie
Sztuka komunikowania w zespole
Teambuilding - jak zbudować zespół osiągający sukces
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Rola informacji zwrotnej w komunikacji biznesowej
Komunikacja jedno i dwukierunkowa
Aktywne słuchanie
Praca pod presją czyli jak radzić sobie ze stresem
Zarządzanie czasem, jak planować efektywnie
Bariery komunikacyjne
Motywacja jako narzędzie sukcesu.
Delegowanie, sztuka zarządzania
Leadership - jak stworzyć lidera.
Rozwiązywanie konfliktów
Zarządzanie kryzysowe
Zarządzanie przez cele


Zarządzanie zasobami ludzkimi

Assessment Center
Development Center
Oceny pracownicze
Jak zbudować optymalny program rozwoju dla pracownika
Rekrutacja i selekcja
Zarządzanie szkoleniami
Zarządzanie zasobami ludzkim w MŚP


Marketing

Budowanie wizerunku firmy
Trade marketing
Praca z badaniami rynkowymi
Skuteczne koncepcje i scenariusze marketingowe
Jak zbudować markę?
Sztuka promocji, czyli dlaczego mój produkt jest najlepszy
Logotyp, czcionka, styl czyli jak budować profesjonalne oferty
Copywriting - jak pisać chwytliwe teksty
Reklama. Od koncepcji do wyników.


Internet i social media

Jak być bezpiecznym w sieci, czyli co wie o mnie mój telefon?
Strony internetowe - od koncepcji do wykonania, przez nadzór i rozwój.
Sklepy internetowe, porównywarki cenowe, płatności on-line.
Sztuka komunikacji w social mediach
Lajki, dislajki, szery i komenty. Nowy słownik świata.
Facebook jako narzędzie biznesowe. Jak skutecznie zarządzać fanpage’em.
Facebook Business - idź tam gdzie są Twoi klienci. Od podstaw do guru.
Google Ads i Google Analytics. Od podstaw do guru.
Instagram, Snapchat, Tik-tok. Budujemy markę.
Twitter czy LinkedIn. Jak wybrać właściwe środki komunikacji w SM
Zarządzanie zespołem social media
Strategie marketingowe i budowa celu w SM
Influencer marketing
E-mailing jak tworzyć skuteczne newslettery i sprzedawać on-line
Sztuka monitorowania i optymalizacji w social mediach


Pracowaliśmy dla najlepszych. Dołącz do grona zadowolonych.